Žongliranje z različnimi orodji merchandisinga

Na že 7. PR teatru bo Patrik Zupančič pobližje predstavil ‘merchandising’ in njegovo mesto v odnosih z javnostmi. Samo predavanje bo sestavljeno iz treh sklopov. V prvem bo govora o merchandisingu, kot delu procesa “upravljanja z blagovnimi znamkami”. V svojem predavanju bo predstavil koristi upravljanja z blagovnimi znamkami, proces upravljanja z blagovnimi skupinami oziroma tako imenovani “category management”.

Spregovoril bo o nakupnih navadah potrošnikov in o tem, kako je merchandising del procesa upravljanja z blagovnimi skupinami in taktike merchandisinga. V drugem sklopu bo spregovoril o oblikovanju trgovine in tako imenovanem “macro space managementu”.

Zaupal bo, kako se načrtuje tloris trgovin, kako je razporejena oprema in kako se razporedijo blagovne skupine. Govora bo tudi o opremi v prodajalnah, promocijski opremi na prodajnem mestu in o nakupovalni poti. Katera so prodajno močna in prodajno šibka področja prodajaln.

Skozi predavanje bomo spoznali, kako se razporedijo izdelki na prodajnem mestu oziroma “micro space management”. Ne bo manjkalo govora o določitvi in segmentaciji blagovne skupine, razvrščanju izdelkov na police, dodatnemu pozicioniranju izdelkov in seveda o pomembnosti komunikacije na vseh področjih merchandisinga.

Patrik Zupančič

lastnik in ustanovitelj podjetja Promo.fil

Patrik Zupančič je lastnik in ustanovitelj podjetja Promo.fil. V svoji karieri je med drugim sodeloval s podjetji kot sta CocaCola in Reckitt Benckiser. V slednjem je kar 13 let nabiral izkušnje na področju prodaje, marketinga in celotne komerciale v Sloveniji in na Hrvaškem. Bil je vodja prodaje CocaCole v Sloveniji in direktor slovenskih podjetij Sportina. Ima izkušnje s področja maloprodaje.

patrik-zupancic-foto

Dejal je: “Večina je v času recesije videla le ovire, težave in izgubo, jaz pa sem v tem, za gospodarstvo težkem, obdobju videl priložnost.”