Skupni imenovalec »farmacevtskega PR-ja«: Omejitve

Katja Kresse bo na 7. PR teatru predstavila ozadje »farmacevtskega PRja«. Predvsem o omejitvah, ki jih ni malo. Postavite se v pozicijo: “Pred vami je nov izdelek in njegov produktni vodja, ki si želi vaše pomoči pri promociji tega izdelka. Enostavno, nič posebnega, komunikacijska orodja in kanali jasni…. Ja, seveda, če gre za nov izdelek splošne potrošnje. Kaj pa če gre za novo obliko Aspirina? Precej težje! Ampak še vedno veliko lažje, kot če gre za novo zdravilo na recept. Komuniciranje zdravil je zelo specifično, omejeno in regulirano. Brez poznavanja vseh omejitev, lahko hitro zabredete v težave…”

Katja Kresse

vodja oddelka za odnose z javnostmi in komuniciranje Bayer

Katja Kresse je vodja oddelka za odnose z javnostmi in komuniciranje v Bayerju. Tam je zaposlena že 11-to leto. Ob prihodu v Bayer leta 2005 je ta oddelek vzpostavila in že od samega začetka je odgovorna za komuniciranje po celotni Alpe Adria regiji, katere center je v Sloveniji. Katjino delo obsega 3 glavne sklope: korporativno komuniciranje; komunicanje zdravil, medicinskih pripomočkov, prehrambenih dopolnil in medicinske kozmetike; komuniciranje izdelkov za zaščito rastlin. Čeprav velja Bayer za farmacevtsko podjetje, je resnica malce drugačna. Trenutno predstavljajo zdravila (na recept in brez recepta) dve tretjini njihovega portfelja, a tudi izdelki za zaščit rastlin niso zanemarljivi. Komuniciranje enih in drugih pa se izjemno razlikuje. Po izobrazbi je Katja Kresse novinarka in dipl. zgodovinarka, sicer pa »full time« mama dvema najstniškima dvojčicama. Svojo kariero je začela kot novinarka, a kmalu pristala v marketinški agenciji, nato s kolegi ustanovila svojo, med tem pa si je pridobivala delovne izkušnje pri delu z multinacinalkami, kot sta MasterCard in Cysco Systems, in nazadnje se je zaposlila v eni od njih, v Bayerju.


katja-kresse-foto